PŘI NÁKUPU NAD 1500 KČ NEÚČTUJEME POŠTOVNÉ


AKCEPTUJEME PLATBY V KRYPTOMĚNÁCH DLE AKTUÁLNÍHO KURZU PO PŘEDCHOZÍ E-MAILOVÉ DOHODĚ



ČERVEN

S nástupem léta nás to doslova tahá ven do přírody, která je barevná, veselá, svěží a voňavá. Vše ožívá a krásní. Těšíme se, že se dočkáme tepla, a snad se začneme pomalu vracet do normálu.

Pozitivních případů covidu ubývá, opatření se začínají rozvolňovat.

Covid nastavil zrcadlo naší povahy a toho, jací ve skutečnosti jsme.

Žijeme v době nepřehledné, tápeme, bloudíme. Pronikáme stále labyrintem informací a dezinformací, a snažíme se najít vlastní pravdu. Procházíme labyrintem vlastního vědomí a nevědomí. Nejdůležitější pro nás je s lehkostí a ve zdraví projít současným chaotickým časem.

K tomu přispívá udržovat a podporovat svoji imunitu a psychiku.

Vše nevyřešíme léky, klasické léky neřeší příčinu, ale pouze potlačují symptomy. K těm sáhneme v nezbytných případech.

Péčí o imunitu, správný životní styl a stravovacími návyky eliminujeme civilizační a degenerativní onemocnění. V dnešní době jako hlavní příčina těchto nemocí se jeví zánět, často chronický. Důležitý je přísun beta-glukanů, obsažených hlavně v houbách a kvasnicích. Množení virů a bakterií zabraňuje vanilka, hřebíček, zázvor, kardamon, křen, česnek a kopr. Také střevní mikrobiom se podílí velkou měrou na imunitě a proti zánětu. Probiotika a prebiotika můžeme dodávat nejen formou kapslí, ale ve stravě – kvašené zelí, kvas, picles, kimči, a kvašené mléčné výrobky. Jíst dostatek luštěnin, ovoce a zeleniny. V měsíci červnu je ohroženo tenké střevo, tím více bychom měli funkčnost střev podpořit, bude nás za to dobře chránit.

Další důležitý vliv na zánět má omega6 – v sóji, kukuřici, ořechách, ve vejcích, v lososu, kuřecím a krůtím mase, a omega3 mastné kyseliny – v mořských rybách, v rybím oleji. Další přínos má vitamín D, jeho nedostatek se projeví osteopenií a osteoporózou. Přibývá případů, i u můžů. Do ordinace nám chodí pacienti s bolestmi zad, za kterými se skrývá právě jedna z těchto příčin.

Tajemství fyzické i duševní stability tkví především v pevné, ale zároveň uvolněné páteři.

Proto když prokážeme vůli a touhu změnit návyky, mohou se dít i zázraky. Mezi zdravé návyky patří dostatek pohybu na čerstvém vzduchu, otužování, duševní hygiena, kvalitní spánek a vyvážená strava. Fyzická a mentální svěžest je důležitá pro rovnováhu našeho zdraví, a život nám bude přinášet radost a naplnění.

Přejeme hodně zdraví, pevné nervy, mnoho optimismu, ale také pokory a zodpovědného přístupu k sobě i svému okolí.